Jedním z formátů, který můžete na propagaci svých produktů nebo služeb využít, je brožura. Tisk brožury je levnou a efektivní možností, jak zviditelnit svou firmu. Tištěné reklamní prostředky mají také jednu nespornou výhodu. Zatímco televizní nebo internetovou reklamu snadno přehlédneme nebo jí nevěnujeme pozornost, brožuru bereme do ruky cíleně s tím, přečíst si její obsah.
- Ale k tomu, abychom po ní sáhli, je nutné, aby nás patřičně zaujala.
- Její úvodní stránka musí být tedy zajímavá a vhodně sestavená.
- Nesmí se zde objevit příliš mnoho informací, mezi kterými by se čtenář ztrácel.
- Musí zde být jen záchytné body, které budou odkazovat na vnitřní obsah.
Poté, co vyřešíme u brožury tisk, měli bychom se zamyslet nad tím, jakým způsobem se vyřeší technická stránka. Nejvýhodnější jsou brožury se šitou vazbou V1, které se snadné otevírají a poté na otevřené stránce dobře drží. Další výhodou je i to, že je i často používaná brožura stále v dobrém stavu. Dá se tedy využít i jako stálé informační médium pro firmy a společnosti.
- Brožury je také možné tisknout jako malonákladové.
- Není problém natisknout například jen deset kusů.
Druhou možností je katalog
Brožura by také neměla být příliš obsažná. Jestliže zjistíte, že se všechny požadované informace do tohoto formátu nevejdou, pak je ideální volbou využít tisk katalogů. Jedná se v podstatě o stejně koncipovaný informační materiál, jen s možností větší kapacity a širších možností využití.
- Katalog i brožura vám mohou udělat dobrou službu například v sezóně, kdy jsou města plná zvědavých turistů.
- Jestliže investujete do těchto informačních prospektů a poté je umístíte například v oblíbené kavárně, informačním centru nebo na jiném frekventovaném místě, kde většinou návštěvníci nespěchají, budete mít jistotu, že nezůstanou bez povšimnutí.